Startseite UB

Erklärung des Konsumentenverhaltens durch die Optimal Stimulation Level Theorie

Helm, Roland and Gierl, H. and Stumpp, S. (1999) Erklärung des Konsumentenverhaltens durch die Optimal Stimulation Level Theorie. Marketing: ZFP 21 (3), pp. 217-235.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Article
Date:1999
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:15 Nov 2010 06:30
Last Modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18007
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact