Startseite UB

Kundenkarten und ihre Wirkung als Kundenbindungsinstrument

Helm, Roland and Ludl, Michaela (2005) Kundenkarten und ihre Wirkung als Kundenbindungsinstrument. Zeitschrift für Betriebswirtschaft: ZfB = Journal of business economics 75 (12), pp. 1131-1163.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Article
Date:2005
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:16 Nov 2010 09:37
Last Modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18048
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact