Startseite UB

Zentrale oder periphere Informationsverarbeitung in der Anbieter-Nachfrager-Interaktion: Voraussetzungen, Konsequenzen und Implikationen im Persönlichen Verkauf

Helm, Roland and Gehrer, Michael (2006) Zentrale oder periphere Informationsverarbeitung in der Anbieter-Nachfrager-Interaktion: Voraussetzungen, Konsequenzen und Implikationen im Persönlichen Verkauf. Die Betriebswirtschaft 66 (2), pp. 176-197.

Full text not available from this repository.


Abstract

It is, in part, the way of exchanging and processing information in the marketing of complex goods and services that determines the quality of the salesperson-customer-interaction, the probability of sales success, and future exchange. In this study, the authors propose a framework for understanding the key mechanisms that lead to central or peripheral processing of information. In particular, ...

plus


Export bibliographical data



Item Type:Article
Date:2006
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:17 Nov 2010 09:23
Last Modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18078
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact