Go to content
UR Home

Strategisches Controlling für den Vertrieb zur Unterstützung der Marketing-Kommunikation

Helm, Roland (1995) Strategisches Controlling für den Vertrieb zur Unterstützung der Marketing-Kommunikation. Marktforschung & Management: M & M 39 (1), pp. 27-32.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:1995
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:18 Nov 2010 10:07
Last modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18095
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons