Go to content
UR Home

Die Eignung verschiedener Pretests bei schriftlichen Befragungen

Helm, Roland and Glück, T. (1997) Die Eignung verschiedener Pretests bei schriftlichen Befragungen. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 43 (3), pp. 285-297.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:1997
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:22 Nov 2010 12:44
Last modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18103
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons