Startseite UB

Die Eignung verschiedener Pretests bei schriftlichen Befragungen

Helm, Roland and Glück, T. (1997) Die Eignung verschiedener Pretests bei schriftlichen Befragungen. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 43 (3), pp. 285-297.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data

Item Type:Article
Date:1997
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:22 Nov 2010 12:44
Last Modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18103
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact