Go to content
UR Home

"Message Framing": Soziale und physische Drohungen und Versprechen in Werbeappellen am Beispiel Deutsche Bahn

Helm, Roland and Satzinger, M. (1999) "Message Framing": Soziale und physische Drohungen und Versprechen in Werbeappellen am Beispiel Deutsche Bahn. Transfer, Werbeforschung & Praxis 44 (2), pp. 22-25.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:1999
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:22 Nov 2010 12:47
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18110
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons