Go to content
UR Home

Produktbegleitende Dienstleistungen als Wettbewerbsvorteil

Helm, Roland (1999) Produktbegleitende Dienstleistungen als Wettbewerbsvorteil. TASPO: Zeitung für den Grünen Markt 9 (6), pp. 7-8.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:1999
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:23 Nov 2010 10:39
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18348
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons