Go to content
UR Home

Kennzahlen zur Ermittlung der Innovationskraft von Unternehmen

Helm, Roland and Kloyer, M. and Nicklas, G. (2006) Kennzahlen zur Ermittlung der Innovationskraft von Unternehmen. Wirtschaftswissenschaftliches Studium: WiSt 35 (10), pp. 555-559.

Full text not available from this repository.

Export bibliographical data

Item type:Article
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:23 Nov 2010 10:37
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18352
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server


Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons