Go to content
UR Home

Qualitätsmanagement im kundenorientierten Innovationsprozess

Helm, Roland and Satzinger, M. (2000) Qualitätsmanagement im kundenorientierten Innovationsprozess. In: Helm, Roland and Pasch, H., (eds.) Kundenorientierung durch Qualitätsmanagement: Perspektiven, Konzepte und Praxisbeispiele. Dt. Fachverl., Frankfurt am Main, pp. 217-241. ISBN 3-87150-676-1.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2000
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:25 Nov 2010 08:53
Last modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18389
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons