Go to content
UR Home

Generierung von Produktideen und -konzepten

Gierl, H. and Helm, Roland (2007) Generierung von Produktideen und -konzepten. In: Albers, Sönke and Herrmann, A., (eds.) Handbuch Produktmanagement: Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle. 3. Aufl. Gabler, Wiesbaden, pp. 317-340. ISBN 3-8349-0268-3.

This is the latest version of this item.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2007
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:25 Nov 2010 08:38
Last modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18403

Available versions of this item

Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons