Go to content
UR Home

Exporte als Basisform des Außenhandels: Erschließung ausländischer Absatzmärkte

Helm, Roland (2004) Exporte als Basisform des Außenhandels: Erschließung ausländischer Absatzmärkte. In: Zentes, Joachim and Morschett, Dirk and Schramm-Klein, Hanna, (eds.) Außenhandel: Marketingstrategien und Managementkonzepte. Gabler, Wiesbaden, pp. 45-58. ISBN 3-409-12511-6.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2004
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:25 Nov 2010 08:29
Last modified:15 Jul 2011 10:27
Item ID:18408
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons