Go to content
UR Home

Internationale Markteintrittsstrategien: Einflußfaktoren auf die Wahl der optimalen Form des Markteintritts in Exportmärkte

Helm, Roland (1997) Internationale Markteintrittsstrategien: Einflußfaktoren auf die Wahl der optimalen Form des Markteintritts in Exportmärkte. Marketing, 1. Eul, Lohmar. ISBN 3-89012-552-2.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book
Date:1997
Additional Information (public):Zugl.: Augsburg, Univ., Diss., 1997
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:26 Nov 2010 06:42
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18426
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons