Go to content
UR Home

Marketing Arbeitsbuch: Aufgabenstellungen und Lösungsvorschläge. 4. Aufl.

Helm, Roland and Gierl, H. (2005) Marketing Arbeitsbuch: Aufgabenstellungen und Lösungsvorschläge. 4. Aufl. Uni-Taschenbücher, 1801. Lucius & Lucius, Stuttgart. ISBN 3-8282-0323-X.

This is the latest version of this item.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book
Date:2005
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:26 Nov 2010 06:33
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18435

Available versions of this item

Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons