Startseite UB

Marketing: strategische Analyse und marktorientierte Umsetzung. 8. Aufl.

Helm, Roland (2009) Marketing: strategische Analyse und marktorientierte Umsetzung. 8. Aufl. Uni-Taschenbücher, 919. Lucius & Lucius, Stuttgart. ISBN 978-3-8282-0475-1 (Lucius & Lucius) 978-3-8252-0919-3 (UTB).

This is the latest version of this item.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Book
Date:2009
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:26 Nov 2010 06:31
Last Modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18437

Available Versions of this Item

Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact