Go to content
UR Home

Die mechanische Braut. Werbeforschung als Anfang von Medienwissenschaft

Dotzler, Bernhard (2010) Die mechanische Braut. Werbeforschung als Anfang von Medienwissenschaft. In: Reimann, Sandra and Sauerland, Martin, (eds.) Wissen schaf(f)t Werbung. Univ.-Verl., Regensburg, pp. 44-72. ISBN 978-3-86845-036-1.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2010
Institutions:Languages and Literatures > Institut für Information und Medien, Sprache und Kultur (I:IMSK) > Lehrstuhl für Medienwissenschaft
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 300 Social sciences
400 Language > 400 Language, Linguistics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:20 Apr 2012 14:02
Last modified:20 Apr 2012 14:02
Item ID:23889
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons