Go to content
UR Home

Praktikum statt Theorie?: Eine Analyse relevanten Wissens zum Aufbau pädagogischer Handlungskompetenz

Gruber, Hans and Rehrl, Monika (2005) Praktikum statt Theorie?: Eine Analyse relevanten Wissens zum Aufbau pädagogischer Handlungskompetenz. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (1), 8–16.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:2005
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Pädagogik > Lehrstuhl für Pädagogik III (Prof. Dr. Hans Gruber)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 370 Education
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:18 Oct 2012 08:56
Last modified:18 Oct 2012 08:56
Item ID:26300
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons