Go to content
UR Home

Bewusstes vs. unbewusstes Lernen: Neue Ergebnisse zu einer alten Kontroverse

Hammerl, Marianne (1993) Bewusstes vs. unbewusstes Lernen: Neue Ergebnisse zu einer alten Kontroverse. In: Montada, Leo, (ed.) Bericht über den 38. Kongreß der Deutschen Gesellschaft für Psychologie in Trier 1992. Bd. 2. Hogrefe, Göttingen, pp. 199-206. ISBN 3-8017-0667-2.

[img]
Preview
PDF
Download (986kB)

Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:1993
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie (Sozial- und Organisationspsychologie) - Prof. Dr. Marianne Hammerl
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:08 Nov 2012 13:40
Last modified:13 Mar 2014 19:26
Item ID:26603
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons