Startseite UR

Why should I do it myself`? Hedonic and utilitarian motivations of customers' intention to use self-service technologies

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-318491
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.31849
Cetto, Alexandra ; Klier, Julia ; Klier, Mathias
[img]
Vorschau
PDF
(256kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 13 Mai 2015 11:54


Zusammenfassung

Customer self-service technologies (SST) have been gaining increasing economic importance given their proliferation in the customer service industry. Self-service kiosks have gradually been replacing traditional service employees and their progress is expected to continue. The growing relevance of SST results in the need for companies to understand why customers are willing to use SST and which ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner