Startseite UR

The influence of implicit achievement motive and graphological variables on learning variables

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-324165
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.32416
Gruber, Nicole ; Kreuzpointner, Ludwig
[img]
Vorschau
PDF
(182kB)
[img]
Vorschau
PDF - Veröffentlichte Version
(288kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 01 Sep 2015 13:42



Zusammenfassung

There are several methods of implicit measurement. A very valid and wide spread assessment of motives by using the technique of projection are picture story exercises (PSE). Graphology, as theory of inferences on personality and motives by analyses of handwriting, is another one. The presented study examines the commons of these both measurement methods and their prediction of achievement ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner