Go to content
UR Home

Lernen mit Lehrfilmen: Einfluss
von Vorwissen und Ablaufkontrolle

Stiller, Klaus D. and Zinnbauer, Peter (2007) Lernen mit Lehrfilmen: Einfluss
von Vorwissen und Ablaufkontrolle.
In: 11. Fachtagung für Pädagogische Psychologie, 17. - 19.09.2007, Berlin. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF
Download (767kB)

Export bibliographical data



Item type:Conference or workshop item (Poster)
Date:2007
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Unpublished
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Yes
Deposited on:07 Feb 2008 14:40
Last modified:13 Mar 2014 10:24
Item ID:3360
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons