Startseite UR

Teachers’ Mathematical Knowledge, Cognitive Activation in the Classroom, and Student Progress

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-342615
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.34261
Baumert, J. ; Kunter, M. ; Blum, W. ; Brunner, M. ; Voss, T. ; Jordan, A. ; Klusmann, U. ; Krauss, Stefan ; Neubrand, M. ; Tsai, Y.-M.
[img]PDF
(420kB) - Nur für Mitarbeiter des Archivs
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 12 Aug 2016 05:53


Zusammenfassung

In both the United States and Europe, concerns have been raised about whether preservice and in-service training succeeds in equipping teachers with the professional knowledge they need to deliver consistently high-quality instruction. This article investigates the significance of teachers’ content knowledge and pedagogical content knowledge for high-quality instruction and student progress in ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner