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Nonlinear effects in brand choice models: Comparing heterogeneous latent class to homogeneous nonlinear models

Schindler, Marion und Baumgartner, Bernhard und Hruschka, Harald (2007) Nonlinear effects in brand choice models: Comparing heterogeneous latent class to homogeneous nonlinear models. Schmalenbach Business Review 59 (2), S. 118-137.

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Dokumentenart:Artikel
Datum:April 2007
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Marketing (Prof. Dr. Harald Hruschka)
Stichwörter / Keywords:Brand Choice; Latent Class Models; Nonlinear Effects.
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Unbekannt / Keine Angabe
Eingebracht am:15 Sep 2006
Zuletzt geändert:13 Mrz 2014 09:40
Dokumenten-ID:377
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