Startseite UB

Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl

Hruschka, Harald and Fettes, Werner and Probst, Markus (2000) Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 339, Working Paper.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Monograph (Working Paper)
Date:2000
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Marketing (Prof. Dr. Harald Hruschka)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:No this document will not be refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Owner: Dr. Meckl Norbert
Deposited On:23 Sep 2008 09:21
Last Modified:19 Sep 2012 05:30
Item ID:4341
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact