Startseite UB

Die Auswirkungen interaktiver Informationstechnologien auf das Herstellermarketing

Hruschka, H. (1997) Die Auswirkungen interaktiver Informationstechnologien auf das Herstellermarketing. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 299, Working Paper.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data

Item Type:Monograph (Working Paper)
Date:1997
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Marketing (Prof. Dr. Harald Hruschka)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:No this document will not be refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Owner: Dr. Meckl Norbert
Deposited On:23 Sep 2008 09:22
Last Modified:24 Sep 2012 08:47
Item ID:4381
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact