Startseite UB

Wirkungsmessung und Allokation von Katalogen in Versandhandel und Direktmarketing: Katalogversand an Sammelbesteller

Hruschka, Harald and Baumgartner, Bernhard and Semmler, M. (2003) Wirkungsmessung und Allokation von Katalogen in Versandhandel und Direktmarketing: Katalogversand an Sammelbesteller. Zeitschrift für Betriebswirtschaft 73, pp. 7-23.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data

Item Type:Article
Date:2003
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Marketing (Prof. Dr. Harald Hruschka)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Petra Gürster
Deposited On:19 Dec 2008 06:59
Last Modified:05 Aug 2009 13:50
Item ID:5374
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact