Startseite UB

Die Bedeutung des Vorverständnisses der Schüler für den Unterricht: eine Untersuchung zur Didaktik

Girg, Ralf (1994) Die Bedeutung des Vorverständnisses der Schüler für den Unterricht: eine Untersuchung zur Didaktik. Klinkhardt, Bad Heilbrunn. ISBN 3-7815-0782-3.

[img]
Preview
PDF
Download (13MB)

Export bibliographical data

Item Type:Book
Date:1994
Additional information (public):Zugl.: Regensburg, Univ. Diss., 1994
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Pädagogik > Lehrstuhl für Schulpädagogik (Prof. Dr. Heidrun Stöger)
Subjects:300 Social sciences > 370 Education
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Owner: Universitätsbibliothek Regensburg
Deposited On:17 Aug 2009 12:35
Last Modified:13 Mar 2014 10:57
Item ID:7005
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact