Startseite UB

Unternehmensgründungen der Telekommunikation in Deutschland: Entrittsstrategien und Barrieren (New Ventures in the Teleommunications Industry in Germany)

Dowling, Michael (2001) Unternehmensgründungen der Telekommunikation in Deutschland: Entrittsstrategien und Barrieren (New Ventures in the Teleommunications Industry in Germany). In: Picot, Arnold and Doeblin, Stefan, (eds.) eCompanies - gründen, wachsen, ernten. 1. Auflage. Springer, Berlin, pp. 33-42. ISBN 3-540-67726-7.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data

Item Type:Book Section
Date:2001
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Innovations- und Technologiemanagement (Prof. Dr. Michael Dowling)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:No this document will not be refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Owner: Helga Gabler
Deposited On:14 Apr 2009 09:04
Last Modified:05 Aug 2009 13:53
Item ID:7094
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact