Startseite UB

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 13.

Article

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Zimmermann, Steffen (2013) The Optimal Level of CRM IT Investments - An Economic Model and its Application at a Financial Services Provider. Electronic Markets Volume 23 (Iss. 1), pp. 73-84. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Kaiser, Marcus and Klier, Mathias and Probst, Florian (2012) Customer lifetime value-based sales force control in the financial services industry - an incentive-compatible remuneration model. Journal of Management Control 1/23, pp. 27-51. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Probst, Florian (2012) Online Social Networks: A Survey of a Global Phenomenon. Computer Networks 56 (18), 3866 -3878. Volltext nicht vorhanden.

Gneiser, Martin and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2012) Valuation of Online Social Networks Taking into Account Users' Interconnectedness. Information Systems and E-Business Management 1/10, pp. 61-84.
[img]
Preview

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2011) Soziale Netzwerke im Web - Chancen und Risiken im CRM von Unternehmen. Wirtschaftsinformatik & Management 3 (3), pp. 40-45. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian and Calmbach, Florian (2011) Special Interest Networks - Eine Fallstudie am Beispiel von Netzathleten.de. HMD - Praxis der Wirtschaftsinformatik 48 (282), pp. 103-112. Volltext nicht vorhanden.

Klier, Mathias and Heidemann, Julia and Günther, Benno (2010) Die Ermittlung des Kundenpotenzials im Controlling. Zeitschrift für Controlling & Management 1/54, pp. 48-54.
[img]
Preview

Conference or Workshop Item

Richter, Alexander and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Behrendt, Sebastian (2013) Success Measurement of Enterprise Social Networks. In: 11. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik, 27.02. bis 01.03.2013, Leipzig, Deutschland. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2012) Ökonomische Potenziale einer Online-Kundenwertanalyse zur gezielten Kundenansprache im Internet. In: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI), 29. Februar - 2. März 2012, Braunschweig. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Probst, Florian (2010) Identifying Key Users in Online Social Networks: A PageRank Based Approach. In: 31st International Conference on Information Systems (ICIS), December 12 - 15, 2010, St. Louis, USA.
[img]
Preview

Gneiser, Martin and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2009) Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An Indispensible Step for Economic Valuation. In: 15th Americas Conference on Information Systems, August 6 - 9, 2009, San Francisco, California.
[img]
Preview

Gneiser, Martin and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Weiß, Christian (2009) Valuation of online social networks - an economic model and its application using the case of Xing.com. In: 17th European Conference on Information Systems (ECIS), 2009, University of Verona. Volltext nicht vorhanden.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Zimmermann, Steffen (2009) Ökonomische Planung kundenorientierter IT-Investitionen - ein modellbasierter Ansatz und seine Anwendung bei einem Finanzdienstleister. In: Business Services: Konzepte, Technologien, Anwendungen; 9. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik. Bd. 2, Books@ocg.at, Vol. 247, Österr. Computer-Ges., Wien 2009, 25. - 27. Februar 2009, Wien.
[img]
Preview

This list was generated on Sat Dec 20 09:46:36 2014 CET.
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact