Startseite UB

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Hruschka, H. (1999) Estimation of General Attraction Models A Semi-Parametric Additive Modeling Approach. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 320, Working Paper. Fulltext not available.

Hruschka, H. (1998) Market Share Models with Semi-Parametric Additive Brand Attractions. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 316, Working Paper. Fulltext not available.

Hruschka, H. (1997) Die Auswirkungen interaktiver Informationstechnologien auf das Herstellermarketing. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 299, Working Paper. Fulltext not available.

Hruschka, H. and Stoiber, H. and Hamerle, A. (1996) Analyzing Purchase Incidence and Brand Choice by Hazard Models. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 283, Working Paper. Fulltext not available.

Heimel, J.P. and Hruschka, H. and Natter, M. and Taudes, A. (1996) Konnexionitische Kaufakt- und Markenwahlmodelle. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 287, Working Paper. Fulltext not available.

Hruschka, H. (1996) Schätzung und normative Analyse ausgewählter Preis-Absatz-Funktionen. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 289, Working Paper. Fulltext not available.

This list was generated on Sat Nov 29 07:26:34 2014 CET.
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact