Go to content
UR Home

Publications by Hruschka, H.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 1999 | 1998 | 1997 | 1996
Number of items: 6.

1999

Hruschka, H. (1999) Estimation of General Attraction Models A Semi-Parametric Additive Modeling Approach. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 320, Working Paper. Fulltext not available.

1998

Hruschka, H. (1998) Market Share Models with Semi-Parametric Additive Brand Attractions. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 316, Working Paper. Fulltext not available.

1997

Hruschka, H. (1997) Die Auswirkungen interaktiver Informationstechnologien auf das Herstellermarketing. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 299, Working Paper. Fulltext not available.

1996

Hruschka, H. and Stoiber, H. and Hamerle, A. (1996) Analyzing Purchase Incidence and Brand Choice by Hazard Models. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 283, Working Paper. Fulltext not available.

Heimel, J.P. and Hruschka, H. and Natter, M. and Taudes, A. (1996) Konnexionitische Kaufakt- und Markenwahlmodelle. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 287, Working Paper. Fulltext not available.

Hruschka, H. (1996) Schätzung und normative Analyse ausgewählter Preis-Absatz-Funktionen. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 289, Working Paper. Fulltext not available.

This list was generated on Wed Sep 28 15:45:36 2016 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons