Go to content
UR Home

Publications by Landherr, Andrea

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | No Grouping
Jump to: 2013 | 2012 | 2011 | 2009
Number of items: 7.

2013

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Zimmermann, Steffen (2013) The Optimal Level of CRM IT Investments - An Economic Model and its Application at a Financial Services Provider. Electronic Markets Volume 23 (Iss. 1), pp. 73-84. Fulltext not available.

2012

Gneiser, Martin and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2012) Valuation of Online Social Networks Taking into Account Users' Interconnectedness. Information Systems and E-Business Management 1/10, pp. 61-84.
[img]
Preview

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2012) Ökonomische Potenziale einer Online-Kundenwertanalyse zur gezielten Kundenansprache im Internet. In: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI), 29. Februar - 2. März 2012, Braunschweig. Fulltext not available.

2011

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2011) Soziale Netzwerke im Web - Chancen und Risiken im CRM von Unternehmen. Wirtschaftsinformatik & Management 3 (3), pp. 40-45. Fulltext not available.

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian and Calmbach, Florian (2011) Special Interest Networks - Eine Fallstudie am Beispiel von Netzathleten.de. HMD - Praxis der Wirtschaftsinformatik 48 (282), pp. 103-112. Fulltext not available.

2009

Gneiser, Martin and Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Probst, Florian (2009) Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An Indispensible Step for Economic Valuation. In: 15th Americas Conference on Information Systems, August 6 - 9, 2009, San Francisco, California.
[img]
Preview

Heidemann, Julia and Klier, Mathias and Landherr, Andrea and Zimmermann, Steffen (2009) Ökonomische Planung kundenorientierter IT-Investitionen - ein modellbasierter Ansatz und seine Anwendung bei einem Finanzdienstleister. In: Business Services: Konzepte, Technologien, Anwendungen; 9. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik. Bd. 2, Books@ocg.at, Vol. 247, Österr. Computer-Ges., Wien 2009, 25. - 27. Februar 2009, Wien.
[img]
Preview

This list was generated on Tue May 31 21:58:50 2016 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Phone +49 941 943-2759
Contact