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Publikationen von Priberny, Christopher

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Anzahl der Einträge: 8.

2016

Dorfleitner, Gregor, Priberny, Christopher, Schuster, Stephanie, Stoiber, Johannes, Weber, Martina, de Castro, Ivan und Kammler, Julia (2016) Description-text related soft information in peer-to-peer lending - Evidence from two leading European platforms. Journal of Banking and Finance 64, S. 169-187. Volltext nicht vorhanden.

Dorfleitner, Gregor, Just-Marx, Susann und Priberny, Christopher (2016) What drives the repayment of agricultural micro loans? Evidence from Nicaragua. Quarterly Review of Economics and Finance. (Im Druck) Volltext nicht vorhanden.

2014

Dorfleitner, Gregor, Leidl , Michaela und Priberny, Christopher (2014) Explaining Failures of Microfinance Institutions. Social Science Research Network : SSRN . Volltext nicht vorhanden.

2013

Dorfleitner, Gregor, Leidl , Michaela, Priberny, Christopher und von Mosch, Jacob (2013) What determines microcredit interest rates? Applied Financial Economics 23 (20), S. 1579-1597. Volltext nicht vorhanden.

Dorfleitner, Gregor und Priberny, Christopher (2013) A quantitative model for structured microfinance. Quarterly Review of Economics and Finance 53 (1), S. 12-22. Zugang zum Volltext eingeschränkt.

Priberny, Christopher und Dorfleitner, Gregor (2013) Risk perception and foreign exchange risk management in microfinance. Journal of Management and Sustainability 3 (2), S. 68-78.

2011

Dorfleitner, Gregor, Leidl , Michaela und Priberny, Christopher (2011) Microcredit as an Asset Class: Structured Microfinance. In: Köhn, Doris, (ed.) Mobilising Capital for Emerging Markets: What Can Structured Finance Contribute? Springer, Berlin, S. 137-154. ISBN 978-3-540-92224-7; ISBN-10: 3540922245 . Volltext nicht vorhanden.

2008

Ferstl, Eva-Maria, Gerer, Johannes, Priberny, Christopher und Seitz, Manuel (2008) Wie können Privatanleger durch den Einsatz von Hedge-Fonds profitieren? In: Franke, Günter und Klein, Wolfgang, (eds.) Hedge-Fonds - Chancen und Risiken. Frankfurter-Allgemeine-Buch. FAZ-Institut für Management, Markt- und Medieninformationen, Frankfurt am Main, S. 143-234. ISBN 978-3-89981-182-7. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Tue Dec 6 03:46:19 2016 CET.
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