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Article

Hruschka, Harald and Fettes, Werner and Probst, Markus (2004) An empirical comparison of the validity of a neural net based multinomial logit choice model to alternative model specifications. European Journal of Operational Research 159 (1), pp. 166-180. Volltext nicht vorhanden.

Hruschka, Harald and Fettes, Werner and Probst, Markus (2004) Market segmentation by maximum likelihood clustering using choice elasticities. European Journal of Operational Research 15 (3), pp. 779-786. Volltext nicht vorhanden.

Monograph

Hruschka, Harald and Probst, Markus and Fettes, Werner (2001) Homogeneous and Latent Class Versions of the Neural Net-Multinomial Logit Model (NN-MNL). A Semiparametric Approach to Analyze Brand Choice. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 363, Working Paper. Volltext nicht vorhanden.

Hruschka, Harald and Probst, Markus (2001) Interpretation Aids for Multilayer Perceptron Neural Nets. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 364, Working Paper. Volltext nicht vorhanden.

Hruschka, Harald and Fettes, Werner and Probst, Markus (2000) Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 339, Working Paper. Volltext nicht vorhanden.

Hruschka, Harald and Fettes, Werner and Probst, Markus (1999) Artificial Neural Net-Multinomial Logit Model (ANN-MNL) A Semiparametric Approach to Analyze Brand Choice. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft 336, Working Paper. Volltext nicht vorhanden.

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