Go to content
UR Home

Publications by Zinnbauer, P.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Number of items: 3.

Stiller, K. D. and Freitag, A. and Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) How pacing of multimedia instructions can influence modality effects: A case of superiority of visual texts. Australasian Journal of Educational Technology (25), pp. 184-203. Fulltext not available.

Stiller, K. D. and Freitag, A. and Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: Vortrag auf der 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen in Jena, 29.03.-01.04.2009. (Unpublished) Fulltext not available.

Stiller, K. D. and Freitag, A. and Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: 51. Tagung experimentell arbeitender Psycholog|innen in Jena. 29. März bis 01. April 2009. Tagungsband und Abstracts. Pabst, Lengerich, p. 109. Fulltext not available.

This list was generated on Tue Sep 27 09:03:59 2016 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons