Startseite UR

A multi‐criteria decision‐making approach for assembling optimal powertrain technology portfolios in low GHG emission environments

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-458062
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.45806
Kellner, Florian ; Lienland, Bernhard ; Utz, Sebastian
[img]
Vorschau
Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
Early View
(2MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 19 Mai 2021 05:02

Diese Publikation ist Teil des DEAL-Vertrags mit Wiley.


Zusammenfassung

Environmental regulations force car manufacturers to renew the powertrain technology portfolio offered to the customer to comply with greenhouse gas (GHG) emission targets. In turn, automotive companies face the task of identifying the “right” powertrain technology portfolio consisting of, for example, internal combustion engines and electric vehicles, because the selection of a particular ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner