Startseite UR

Publikationen von Pufke, Eva

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: 2019 | 2017 | 2016
Anzahl der Einträge: 4.

2019

Suggate, Sebastian , Pufke, Eva und Stoeger, Heidrun (2019) Children’s fine motor skills in kindergarten predict reading in grade 1. Early Childhood Research Quarterly 47, S. 248-258. Volltext nicht vorhanden.

2017

Suggate, Sebastian, Stoeger, Heidrun und Pufke, Eva (2017) Relations between playing activities and fine motor development. Early Child Development and Care 187 (8), S. 1297-1310. Volltext nicht vorhanden.

2016

Suggate, Sebastian, Pufke, Eva und Stoeger, Heidrun (2016) Do fine motor skills contribute to early reading development? Journal of Research in Reading 41 (1), S. 1-19. Volltext nicht vorhanden.

Suggate, Sebastian, Pufke, Eva und Stoeger, Heidrun (2016) The effect of fine and grapho-motor skill demands on preschoolers’ decoding skill. Journal of Experimental Child Psychology 141, S. 34-48. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Sat Apr 20 09:20:03 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner