Startseite UB

Geographic Selection - Auswahl von Zielmärkten im Portfoliomanagement: eine empirische Analyse am Beispiel ausgewählter deutscher Büromärkte

Beidatsch, Kaja (2006) Geographic Selection - Auswahl von Zielmärkten im Portfoliomanagement: eine empirische Analyse am Beispiel ausgewählter deutscher Büromärkte. Schriften zur Immobilienökonomie, 37. Müller, Köln. ISBN 3-89984-157-3.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data

Item Type:Book
Date:2006
Additional information (public):Zugl.: Oestrich-Winkel, European Business School, Diss., 2006
Institutions:Business, Economics and Information Systems > IRE|BS > Immobilienakademie (Prof. Dr. Karl-Werner Schulte)
Research groups and research centres:Immobilien- und Kapitalmärkte
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Gertraud Kellers
Deposited On:04 Mar 2009 11:09
Last Modified:20 Sep 2010 11:24
Item ID:6026
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact