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- URN to cite this document:
- urn:nbn:de:bvb:355-opus-8026
- DOI to cite this document:
- 10.5283/epub.10565
Abstract (German)
Premiumautomobilmarken wie Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz oder Volvo sind seit den Sechziger Jahren sehr aktiv bei der Einführung neuer Produktlinien. Insbesodere in den letzten Jahren sind immer häufiger Eintritte in kleinere Segmente zu verzeichnen (Beispiele: Mercedes-Benz A-Klasse, Audi A2 und A3, BMW Einser Reihe, Volvo C30). In Zuge dessen kam die Sorge auf, dass dies zu einer ...
Translation of the abstract (English)
Premium automotive brands like Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz or Volvo have been actively extending their product lines since the 1960ies. Especially in the last years introductions of vehicles in smaller segments (examples: Mercedes-Benz A-Class, Audi A2 and A3, BMW 1-Series, Volvo C30) have become more and more common. This raised the preocupation that the brands' premium images ...