Go to content
UR Home

Die schwierigen letzten 50 Meter

Helm, Roland, Hegenbart, T., Stölzle, W. and Hofer, F. (2007) Die schwierigen letzten 50 Meter. Absatzwirtschaft: Zeitschrift für Marketing 50 (7), p. 48.

WarningThere is a more recent version of this item available.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:2007
Additional Information (public):ISSN auch mit Titel: Der Markt: Journal für Marketing (Springer)
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:18362

Available versions of this item

Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons