Go to content
UR Home

Marktexploration, Marketingstrategien und Preisfindung

Helm, Roland and Gierl, H. (2001) Marktexploration, Marketingstrategien und Preisfindung. In: Dowling, Michael and Drumm, Hans Jürgen, (eds.) Gründungsmanagement: Vom erfolgreichen Unternehmensstart zu dauerhaftem Wachstum. Springer, Berlin, pp. 51-68. ISBN 3-540-42182-3.

WarningThere is a more recent version of this item available.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2001
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:18392

Available versions of this item

Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons