Go to content
UR Home

Ökonomische Potenziale einer Online-Kundenwertanalyse zur gezielten Kundenansprache im Internet

Heidemann, Julia, Klier, Mathias, Landherr, Andrea and Probst, Florian (2012) Ökonomische Potenziale einer Online-Kundenwertanalyse zur gezielten Kundenansprache im Internet. In: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI), 29. Februar - 2. März 2012, Braunschweig.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Conference or workshop item (Paper)
Date:2012
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Alumni or Retired Professors > Professur für Wirtschaftsinformatik - Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung (Prof. Dr. Mathias Klier)
Keywords:Kundenwertanalyse online, Kundenansprache, Internet
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:No
Item ID:25913
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons