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Customer Lifetime Network Value

Klier, Julia, Klier, Mathias, Thiel, Lea und Probst, Florian (2014) Customer Lifetime Network Value. In: Proceedings of the 35th International Conference on Information Systems (ICIS), 2014, Auckland, New Zealand, Dec 14 - 17, 2014, Auckland.

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Zusammenfassung

Today, people are increasingly connected and extensively interact with each other using technology-enabled media. Hence, customer s are more frequently exposed to social influence of other customers when making purchase decisions. However, established approaches for customer valuat ion most widely neglect network effects based on social influence leading to a misallocation of resour ces. ...

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Dokumentenart:Konferenz- oder Workshop-Beitrag (Paper)
Datum:2014
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Wirtschaftsinformatik > Entpflichtete oder im Ruhestand befindliche Professoren > Professur für Wirtschaftsinformatik - Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung (Prof. Dr. Mathias Klier)
Stichwörter / Keywords:Customer valuation, customer lifetime va lue, customer relationship management, social influence, network effects
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Eingebracht am:07 Okt 2014 14:41
Zuletzt geändert:06 Mai 2016 11:04
Dokumenten-ID:30837
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