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Conceptualization and Integration of Marketing Intelligence: The Case of an Industrial Manufacturer

Helm, Roland, Krinner, Stephanie und Schmalfuß, Martin (2014) Conceptualization and Integration of Marketing Intelligence: The Case of an Industrial Manufacturer. Journal of Business-to-Business Marketing 21, S. 237-255.

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Zusammenfassung

Purpose: The primary goal of this article was to conceptualize a systematic marketing intelligence process for industrial manufacturers because, up until now, such concepts have only been focused on consumer goods settings. Hence, this article investigates how marketing intelligence activities are developed and managed effectively in industrial markets. Methodology/approach: The authors conducted ...

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Dokumentenart:Artikel
Datum:2014
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Identifikationsnummer:
WertTyp
10.1080/1051712X.2014.979587DOI
Stichwörter / Keywords:marketing intelligence, market orientation, sales management, industrial marketing, business marketing
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Eingebracht am:19 Dez 2014 13:48
Zuletzt geändert:25 Mai 2018 13:19
Dokumenten-ID:31054
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