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Satysfakcja Klienta Jako Kluczowy Czynnik Sukcesu Biblioteki

Ball, Rafael (2009) Satysfakcja Klienta Jako Kluczowy Czynnik Sukcesu Biblioteki. przegląd biblioteczny 77 (1), S. 5-15.

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Zusammenfassung

Evaluation and long-term assurance of customer satisfaction are integral elements of quality management in libraries. Quality defined as " all features and functions of a product or service that influence the way that product or service meets certain specified demands" (EOQ , 1976) is subjective in the case of each individual customer but the opinions of those customers make the basis for general ...

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Dokumentenart:Artikel
Datum:2009
Institutionen:Zentrale Einrichtungen > Universitätsbibliothek
Stichwörter / Keywords:Library , Library patrons , Patron needs , Patron satisfaction , Quality standards
Dewey-Dezimal-Klassifikation:000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke > 020 Bibliotheks- und Informationswissenschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Unbekannt / Keine Angabe
An der Universität Regensburg entstanden:Zum Teil
Eingebracht am:13 Mai 2009 08:31
Zuletzt geändert:19 Dez 2016 10:40
Dokumenten-ID:3516
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