URN zum Zitieren dieses Dokuments: urn:nbn:de:bvb:355-epub-35160
Ball, Rafael (2009) Satysfakcja Klienta Jako Kluczowy Czynnik Sukcesu Biblioteki. przegląd biblioteczny 77 (1), S. 5-15.
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Zusammenfassung
Evaluation and long-term assurance of customer satisfaction are integral elements of quality management in libraries. Quality defined as " all features and functions of a product or service that influence the way that product or service meets certain specified demands" (EOQ , 1976) is subjective in the case of each individual customer but the opinions of those customers make the basis for general ...

Bibliographische Daten exportieren
Dokumentenart: | Artikel |
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Datum: | 2009 |
Institutionen: | Zentrale Einrichtungen > Universitätsbibliothek |
Stichwörter / Keywords: | Library , Library patrons , Patron needs , Patron satisfaction , Quality standards |
Dewey-Dezimal-Klassifikation: | 000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke > 020 Bibliotheks- und Informationswissenschaft |
Status: | Veröffentlicht |
Begutachtet: | Unbekannt / Keine Angabe |
An der Universität Regensburg entstanden: | Zum Teil |
Eingebracht am: | 13 Mai 2009 08:31 |
Zuletzt geändert: | 08 Mrz 2017 08:18 |
Dokumenten-ID: | 3516 |