Startseite UR

When and How often to Externally Commercialize Technologies? A Critical Review of Outbound Open Innovation

Helm, Roland, Endres, Herbert und Hüsig, Stefan (2017) When and How often to Externally Commercialize Technologies? A Critical Review of Outbound Open Innovation. Review of Managerial Science. (Im Druck)

Im Publikationsserver gibt es leider keinen Volltext zu diesem Eintrag.

Zum Artikel beim Verlag (über DOI)


Zusammenfassung

Since the 1990s, external technology commercialization (ETC) has become increasingly relevant in business management practice and the academic literature. Frequently, ETC is praised as highly important and is often even considered an important competence of a progressive firm. To date, research has mainly focused on the opportunities and advantages of ETC, while risks and costs tend to be ignored ...

plus


Bibliographische Daten exportieren



Dokumentenart:Artikel
Datum:2017
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Identifikationsnummer:
WertTyp
10.1007/s11846-017-0248-xDOI
Stichwörter / Keywords:External technology commercialization; Outbound open innovation; R&D management; Technology management
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Im Druck
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Dokumenten-ID:36091
Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner