Startseite UR

Individualized assignments, group work and discussions. How they interact with class size, low socioeconomic status, and second language learners

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-435418
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.43541
DeVries, J. M. ; Szardenings, C. ; Doebler, P. ; Gebhardt, Markus
[img]
Vorschau
Lizenz: Creative Commons Namensnennung 3.0 de
PDF - Veröffentlichte Version
(532kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 06 Aug 2020 12:29


Zusammenfassung

Varied teaching techniques are an important aspect of a successful classroom. Student and classroom factors such as ability level, lower socioeconomic status, and/or native language can interact with teaching techniques. Previous work suggests that each teaching technique may be more effective for different students or in different classroom situations, but few studies have directly examined ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner