Startseite UR

Do business customers perceive what salespeople believe? Perceptions of salesperson adoption of innovations

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-534991
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.53499
Endres, Herbert ; Helm, Roland ; Schmitz, Christian ; Hofstetter, Christine
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 10 Jan 2023 07:51

Diese Publikation ist Teil des DEAL-Vertrags mit Wiley.


Zusammenfassung

A salesperson's commitment and effort toward an innovation can determine whether the customer agrees to buy it, such that customers' perceptions of such commitment and effort are critical. But these perceptions also might differ fundamentally from the salesperson's self-perceptions of commitment and effort. Therefore, this paper presents a theoretical framework of the relation between ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner