Startseite UR

Measuring Changes in Brand Choice Behavior

DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.5373
Baumgartner, Bernhard
[img]PDF
(526kB) - Nur für Mitarbeiter des Archivs
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 05 Aug 2009 13:50


Zusammenfassung

The multinomial logit model is frequently used in marketing research to explain consumers’ brand choice decisions. In almost all applications of this model, the parameters of the consumers’ utility function are assumed to be constant across time. In contrast to this assumption, both marketing theory and statements from marketing practitioners suggest the possibility of short-term fluctuations and ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner