Go to content
UR Home

Innovationsprozess im Privatkundengeschäft: Bedeutung der Kundenorientierung bei Innovationen von Finanzdienstleistern

Fischer, Andreas (2007) Innovationsprozess im Privatkundengeschäft: Bedeutung der Kundenorientierung bei Innovationen von Finanzdienstleistern. Financial planning, 9. Uhlenbruch, Bad Soden/Ts.. ISBN 978-3-933207-60-9; 3-933207-60-6.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book
Date:2007
Additional Information (public):Zugl.: Oestrich-Winkel, Europ. Business School, Diss., 2006
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Immobilienenwirtschaft / IRE|BS > Professur für Immobilienwirtschaft (Prof. Dr. Karl-Werner Schulte)
Interdisciplinary Subject Network:Immobilien- und Kapitalmärkte
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:5901
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons