Go to content
UR Home

Strategischer Marketingplanungsprozeß für Büroimmobilien: Anwendung der Kausalanalyse zur Erforschung des Mieterverhaltens

Cover image

Brade, Kerstin H. (1998) Strategischer Marketingplanungsprozeß für Büroimmobilien: Anwendung der Kausalanalyse zur Erforschung des Mieterverhaltens. Schriften zur Immobilienökonomie, 7. Müller, Köln. ISBN 3-481-01493-7.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (108MB)
Date of publication of this fulltext: 05 Aug 2009 13:51

Export bibliographical data



Item type:Book
Series of the University of Regensburg:Schriften zur Immobilienökonomie
Date:1998
Additional Information (public):Zugl.: Oestrich-Winkel, Europ. Business School, Diss.
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Immobilienenwirtschaft / IRE|BS > Professur für Immobilienwirtschaft (Prof. Dr. Karl-Werner Schulte)
Interdisciplinary Subject Network:Immobilien- und Kapitalmärkte
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:6139
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons